KRATKO IN SLADKO O DRUŽBENIH OMREŽJIH

Back to Blog

KRATKO IN SLADKO O DRUŽBENIH OMREŽJIH

V zadnjih nekaj letih, so družbena omrežja postala zelo popularna, tako med posamezniki kot različnimi organizacijami po celem svetu. Uporabljamo jih ne le za zabavo, vendar tudi za razvoj in promocijo različnih znamk, storitev ipd. Imate svoje podjetje in se sprašujete, katero družbeno omrežje bi bilo najboljše za vas? Kakšne so sploh lastnosti in zakaj jih izbrati? Danes se bomo osredotočili na tri, trenutno, glavna družbena omrežja, in sicer na Instagram, Linkedin in Facebook. Če vas odgovori na ta vprašanja in še več zanimajo, berite naprej.

INSTAGRAM

Instagram je vodilna spletna aplikacija (družbeno omrežje) za objavljanje slik, saj je objava vsebin med uporabniki tako enostavna kot zabavna. Čeprav na prvi pogled ne zgleda kot aplikacija, na katerih bi lahko pridobivali nove stranke in jih privabili v naše trgovine ter organizacije, ima INSTAGRAM veliko moč med uporabniki. S pravilno komunikacijo in objavami, ki privlačijo publiko, lahko s to barvno aplikacijo privabimo na stotine ljudi. Pomembno pa je, da vemo kaj naše ciljne stranke zanima in katere objave jim bodo najbolj zanimive. Vedeti morate, da je več kot polovica oseb mlajša od 30 let, kar pomeni, da bi to aplikacijo uporabili tisti posamezniki in organizacije, katerih ciljna skupina so mladi, stari med dvajset in trideset let. Aktivni moramo biti vsak dan oziroma vsaj določene dneve v tednu, da se uporabniki navadijo in večkrat zaidejo na naš profil. Možna je tudi funkcija, v kateri spremljamo aktivnost naših objav in kako le ta vplivajo na naše sledilce, ti. followerje.

LINKEDIN

Linkedin je spletno družbeno omrežje, kjer se posameznik ali podjetje lahko povezuje s strokovnjaki iz svojega področja, širi mrežo in je zelo obsežno sredstvo za komuniciranje. Med drugim je tudi platforma za iskanje zaposlitve, saj je na omrežju aktivnih več kot 30 milijonov podjetjih in organizacij. Njegovo poslanstvo je povečati produktivnost in uspešnost. Torej bi moralo, vsako tako novo kot že uveljavljeno podjetje, imeti svoj Linkedin profil, prav tako pa posamezniki, ki si želijo promovirati sebe in dvigniti svojo prepoznavnost. Ciljna skupina tukaj ni tako važna, kot je važno to, kako se na profilu predstavimo in koliko povezav nam uspe vzpostaviti.

FACEBOOK

Facebook je največje spletno družbeno omrežje, namenjeno zabavi, komuniciranju in vzpostavljanju družbenih odnosov. Dostop do osebnih podatkov je vaša izbira, prav tako tudi to, če gre za poslovni profil ali osebni. Torej lahko poleg osebnih profilov, najdemo tudi različna podjetja in interesne skupine. Ima veliko funkcij oglaševanja, na njem se objavlja različne izdelke, storitve in dogodke. Ciljno skupino lahko praktično izberete sami, saj to spletno družbeno omrežje uporabljajo vse starostne skupine.

Če vse skupaj zaobjamemo, bi lahko rekli, da je za močnejšo marketinško strategijo, dobro uporabiti vsa tri družbena omrežja. Vsaka je posebna po svoje in nam nudi določene ugodnosti ter zaobjame različne cilje skupine. Zato priporočam, če na družbenih omrežjih niste tako zelo aktivni, da se za pravilno in bolj uspešno uporabo udeležite različnih delavnic in osebnih svetovanj. Družbena omrežja bodo imela vedno večjo moč in lahko vašo osebno ali poslovno strategijo samo izboljšajo ter dvignejo prepoznavnost.

Back to Blog