ZAMIGAJ NOVOLETNIM ZAOBLJUBAM NAPROTI ŽE DECEMBRA

Nazaj na Blog

ZAMIGAJ NOVOLETNIM ZAOBLJUBAM NAPROTI ŽE DECEMBRA

Odkar pomnim, vsi govorimo o tem, kako je gibanje telesa zdravo. Kakršnokoli že. Če gre le za kratek sprehod, odhod v fitnes, vodeno vadbo, plavanje, itd. Vsak mora najti sebi primerno gibanje, ki ga sprosti in v katerega se, kar je zelo pomembno, ne sili. Sploh ne zato, ker bi miganje in športanje zdravilo samo naše telo, ampak tudi zato, ker zdravi naše psihično počutje. Problem pa nastane, ko smo na koncu dneva tako utrujeni, da se ne spravimo nikamor več, le pred televizijo ali v posteljo. Pa se je res tako pomembno gibat ali lahko na to za kakšen mesec kar pozabimo?

TELOVADIM, KER ŽELIM SHUJŠATI

Tako je. Najprej, ko pomislimo na gibanje, je naša prva misel, da moramo shujšati. Pozabimo pa na vrsto drugih pozitivnih učinkov, ki jih redna telesna aktivnost prinaša, tako na telesnem kot duševnem področju. Z njo se ohranja zdravo počutje, preprečuje se ogroženost za pojav bolezni srca in ožilja, sladkorne bolezni, visokega krvnega tlaka, zmanjša se tveganost za možgansko kap, ipd.

S čemer pa se trenutno borimo vsi, in se s tovrstnimi dejavnostmi lahko le preprečuje, je stres. Vedno več je tudi tesnobe in depresije, ter utrujenosti. Ko smo športno aktivni, se nam sproščajo hormoni sreče, zato smo po vsaki manjši ali večji vadbi toliko bolj zagnani, motivirani in nasmejani. Kot pa že prej omenjeno, je izgovor, da nimamo časa. Čas se vedno najde, le vzeti si ga moramo. Sama pri sebi sem opazila, dokler sem se silila v to, da moram paziti na prehrano, športat, da bom sama sebi bolj všeč, huje je bilo. Ko pa enkrat to opustimo in se gibamo z veseljem, jemo kar nam telo naroči, bolje je.

EN SPREHOD NA DAN, ODPELJE ZDRAVNIKA STRAN

Pojdite v naravo. Vem, da to verjetno slišite vsakič, ko nekomu omenite, da ste utrujeni ali pa da bi se radi sprostili, odpočili in naredili nekaj za svoje telo. Ampak je res. Življenjski stil postaja vse hitrejši, vedno več obveznosti si naložimo in navadimo se, da smo polno zasedeni. Telefon mora biti ves čas ob nas, naglas, če bo slučajno zazvonil. Zakaj sprehod? Zato, ker vam res vzame le nekaj minut v dnevu, hkrati pa vase vsrkate svež zrak in večini primanjkovan vitamin D.  

Oblecite se v nekaj udobnega, s seboj pa vzemite le ključ od hiše ali stanovanja, vse ostalo pustite doma. Pojdite na sprehod, ki naj bo tako dolg, kot si sami zaželite. Razgibajte se in zadihajte. Sprehod pomaga tudi takrat, ko smo preveč utrujeni, se nam zdi, da bi samo spali ali pa se nam na glavo nakopiči vrsta stvari, ki jih moramo narediti. Tudi zaradi tega razloga je gibanje tako pomembno. Ko gremo na sprehod ali opravljamo kakšno drugo športno aktivnost, kot bi po domače rekli, ”resetiramo” glavo. To pa je velikokrat bolj pomembno, kot vsa ostala opravila.

Na telesno aktivnost ne smemo kar pozabiti. Tudi, če pride kakšen dan, ko bi res samo ležali, to ni težava. Zaradi tega ne smete imeti slabe vesti. Pomembno je, da naslednji dan vstanemo ter naredimo kaj za svoje telo in dušo. Kaj pa vas najbolj veseli počet, ko se odločite, da boste športno aktivni?

Nazaj na Blog