Želite uspeti na Instragramu, ki ga uporablja že ena milijarda aktivnih mesečnih uporabnikov? Postanite aktivni in uspešni pri nabiranju novih Leadov s strani tistih, ki so že uspeli in vas lahko hitro naučijo osnovnih trikov, ki jih potrebujete.
Pridružite se nam v Facebook LIVE oddaji v torek, 10. 11. 2020 ob 20. uri na TOP ŠTUDENT Facebook strani, ko bo v dobri družbi z Natašo Progar tokrat z nami Tanja Ciglarič, marketinška strokovnjakinja z več kot 12 letnimi izkušnjami, ki na področju digitalnega marketinga pomaga malim in srednje velikim podjetjem do večje spletne prepoznavnosti, njihovih blagovnih znamk na Linkedlinu, Instagramu in Facebooku.

Kdo je Tanja?
Tanja podjetjem približa digitalni svet na preprost način z veliko mero empatije. Ravno slednja sposobnost ji pomaga »stopiti v čevlje« podjetnikov in podjetnic in jim tako lahko na povsem razumljiv način pove kako lahko te izzive tudi presežejo. Uporabniki o Tanji pravijo da je neustrašna, ko se loti novih projektov, vsestranska, predvsem pa 100% predana svojemu delu.
Vse kar zna, se je naučila iz prakse s trdim delom in od najboljših, tistih, ki znajo – strokovnjakov social medie, kar samo še potrdi dejstvo, da je digitalni marketing področje, ki ga resnično obvlada in v njem neizmerno uživa. Tekom let je razvila svojo blagovno znamko MARKETING malih podjetij, postala je solastnica in marketinška direktorica revije Internet. Z ekipo želijo povečati digitalno pismenost Slovencev in tako združiti vse strokovnjake na enem mestu.
Prvi koraki v podjetništvu so najtežji, to dejstvo Tanja zelo dobro pozna, zato se je povezala s Start Up Maribor in se vključila kot mentorica na SPIRIT Slovenija, saj želi podjetja na začetku njihove poti ustrezno podpreti s svojim znanjem, da lahko uspešno zaženejo svoj posel.
Tanja bo z nami delila nasvete in trike, kako zgraditi svojo blagovno znamko na Instagramu, kako načrtovati objave in dvigniti prepoznavnost znamke.
Kaj boste izvedeli v pogovoru:
- Kako začiniti svoj Instagram profil?
- Kako povedati svojo zgodbo na Instagramu?
- Katere so napake uporabnikov, ki pa se jim lahko izognemo?
- Vzpostavitev interakcije in zaupanja z uporabniki
- Ključ do uspeha, naše prepoznavnosti na Instagramu.
- Planiranje objav.
- Video možnosti na Instagramu.