GENERACIJA Z: SPLET JE NAŠ DIVJI ZAHOD!

Kakšne izzive in priložnosti potrebujeo mladi,
da bodo lahko kreirali dodano vrednost, ki jo starejši pričakujejo?

Pridružite se nam v Facebook LIVE oddaji v torek, 27. 10. 2020 ob 20. uri na TOP ŠTUDENT Facebook strani, ko bo v dobri družbi z Natašo Progar tokrat z nami 19-letni Juš Lesjak, ustanovitelj Genzify, vodilnega podjetja za gradnjo blagovnih znamk, ki so posvečene generaciji Z. .

Juš Lesjak direktor podjetja

A boš kavo?

No, na to vprašanje vam bo JUŠ LESJAK odgovoril »Ne hvala«!

Vas zanima kaj je razlog, da odkloni ta slasten napitek, ki nas (večino) ob jutrih s svojim vonjem premami in nas dokončno prebudi iz sna?

Juš pravi, da jo ne potrebuje, ker ga poganja (»naravni«) ADRENALIN!

Kako naše možgane že samo s tem, da si ustvarimo dovolj živahno življenje, da za ohranjanje te živosti v nas sploh ne potrebujemo zunanjih substanc? Zakaj sploh o tem razmišljati in kako najti »višji« smisel svojega obstoja?

Po jutru se dan pozna, tako kot nekateri ne začnemo dneva brez kave, spet drugi brez težav vstanejo iz postelje in so že v pogonu.

Kaj točno poganja Juša Lesjaka, da je pri svojih 19-letih že globo v podjetniških vodah? Kako glede na svojo generacijo in kaj po njegovem mnenju njegovi sovrstniki potrebujejo, da bi si tudi oni drznili stopiti iz svojih okvirjev? G

 

Generacija Z smo prva generacija, ki je v enem izmed svetov (virtualnem) vzgojila samo sebe, sedaj pa celo vanj vzgaja svoje starše,” pravi Juš.

O čem vse bosta Juš in Nataša razpravljala?

  • Kakšne zgodbe prodajajo? In zakaj je TIKTOK tako zanimiv za generacij0 Z (1997-2012)?
  • Kako oblikujete vaša prodajna sporočila, da dosežejo vašo ciljno skupino? 
  • Kako zbuditi celotno družbeno-čustveno-izobraževalno doživetje pri vaših uporabnikih?
  • »JEZIK« generacije Z: v čem se razlikuje od ostalih generacij, kako deluje njihov um?
  • Kaj pritegne pozornost generacije Z?
  •  Kateri so koraki, ki vas privedejo do večje prepoznavnosti prihodnjih generacij?
Juš Lesjak