Digitalni trendi sodobnega poslovanja

Digitalni trendi sodobnega poslovanja

Izzivi poslovanja se od tradicionalnih načinov ne razlikujejo kaj dosti od novodobnih oziroma digitalnih. Še vedno se ukvarjamo z idejo, kako biti »boljši« od konkurence in svojim uporabnikom ponuditi tisto kar zares potrebujejo. Oziroma jim pomagati, da si z našimi produkti in storitvami olajšajo prenekatero tegobo.

Pa ne zato, ker konkurenca česa podobnega nima, temveč, ker smo mi tisti, ki znamo svojim uporabnikom prisluhniti in jim na podlagi tega primerno svetovati ter izboljšati določene vidike njihovega življenja.

Digitalni trendi so prinesli ogromno izboljšav, kako pomagati svojim kupcem, kako ponuditi unikatno uporabniško izkušnjo, zaradi »orodij«, ki jih digitalizicija prinaša. Med drugim pa se je »povečala« tudi hitrost C2C, B2C, B2B poslovanja. Vse lepo in prav, vendar pa se je potrebno zavedati, da imeti internet priključek, samozavesten dostop do spleta in FB, LinkedIn, Instagram ali katerikoli profil še ne pomeni tudi znati poslovati na sodobni, digitalni način.

Da bi na spletu res znali ponuditi to kar konkurenca nima ali ne zna, znali nastopati kot profesionalci ter se kot taki tudi reprezentirati, je zelo pomembno, kako znamo komunicirati s svojim logotipom, brandom, imidžem in še kaj…

In da ne bi ostalo samo pri besedah, smo za vas pripravili serijo webinarjev, ki vam bodo pomagali, kako nastopati na spletu in zares preiti od točke začetnika do profesionalca.

1. WEBINAR – Kako ustvariti »živo« FB spletno stran?

torek, 19. 5. 2020 ob 10. uri

Družbena omrežja so orodje za promoviranje prepoznavnosti in krepitev imidža blagovne znamke podjetja.  Ker je celotno poslovanje in nagovarjanje hitrejše in posledično bolj učinkovito, mnogi pozabijo, da kljub vsej evforiji v zvezi z njimi prinašajo tudi mnogo pasti. Ne bo usodno za vaše poslovanje oziroma podjetje, če boste naredili tu in tam kakšen kiks, a če boste slednjega kontinuirano in zvesto ponavljali, boste kaj kmalu uspeh lahko tudi slavili. Pa seveda, saj smo si na jasnem, da ne v dobrem smislu?! 

Bolj ko spremljate, se izobražujete, poznate in ste usposobljeni za upravljanje z družbenimi omrežji, bolj uspešno lahko z njimi nastopate na trgu.

Spoznali boste: 

  • Izgled postavljene strani (logotipi, bannerji, profilna in naslovna fotografija, formati fotografij…);
  • Psihologija barv oziroma komuniciranje z barvami (kaj pomeni izbrana barva logotipa, bannerja; katera barva za katero dejavnost);
  • Zakaj je pomembno, da imam izdelano vizijo, idejo o poslanstvu, razdelane vrednote;
  • Urejanje 5-ih zavihkov:
    • Časovnica (Timeline),
    • »O meni« (About Me),
    • Slike (Photos),
    • Ocene (Review),
    • More (Več o),
  • »Dostopnost« strani in varnost uporabniškega računa.,
  • Blokiranje nezaželenih uporabnikov.

Rezerviraj si mesto na webinarju

Kako ustvariti »živo« FB spletno stran?

torek, 19. 5. 2020 ob 10. uri

Cena: 60 EUR 10 EUR

2. WEBINAR: Kreativno pisanje virtualne vsebine

četrtek, 21. 5. 2020 ob 10. uri

Kakovostna vsebina je kraljica spleta. Stavek, ki se pojavi skoraj v vsakem spletnem tekstu, prezentaciji, seminarjih, dogodkih in drugi predavanjih, ko nanese beseda na »Content« oziroma vsebino. A se nehote pojavi vprašanje, v čem je čar stavka. Da preprosto paše povsod in ga zato vsi množično uporabljajo in nizajo povsod kamor lahko ali preprosto, ker dejansko nosi zelo pomembno sporočilo, a ga prenekateri junak presliši, še tisti, ki ga piše. 

In se kar sama ponujajo naslednja vprašanja:

  • Želite več novih strank?
  • Več nakupov produktov z vaše spletne trgovine?
  • Ali želite več sledilcev?
  • Želite več uporabnikov?
  • Želite več všečkov, in delitev vaše vsebine?

Potem pričnite pisati kvalitetno vsebino.

Spoznali boste: 

  • Izgled postavljene strani (logotipi, bannerji, profilna in naslovna fotografija, formati fotografij…);
  • Psihologija barv oziroma komuniciranje z barvami (kaj pomeni izbrana barva logotipa, bannerja; katera barva za katero dejavnost);
  • Zakaj je pomembno, da imam izdelano vizijo, idejo o poslanstvu, razdelane vrednote;
  • Urejanje 5-ih zavihkov:
    • Časovnica (Timeline),
    • »O meni« (About Me),
    • Slike (Photos),
    • Ocene (Review),
    • More (Več o),
  • »Dostopnost« strani in varnost uporabniškega računa.,
  • Blokiranje nezaželenih uporabnikov.

Rezerviraj si mesto na webinarju

Kreativno pisanje virtualne vsebine

četrtek, 21. 5. 2020 ob 10. uri

Cena: 60 EUR 10 EUR

3. WEBINAR – Družbena omrežja & »pravila igre«

torek, 26. 5. 2020 ob 11. uri

Poleg vsebine obstaja še vrsto načinov, kako pridobivati občinstvo, da vam sledi, bere, všečka in deli vaše objave, kupuje produkte in priporoča vas in vašo blagovno znamko med svoje prijatelje. Če je vaša vsebina objav pozitivna, informativna in zabavna, torej taka, ki ima dodano vrednost za uporabnika, potem so skrbi, da bi bili v javnosti nezanimivi ali zgolj povprečni, odveč.

Pa vendar poleg kakovostne vsebine objav morate poznati tudi pravila le teh. Kot npr. ali veste kolikokrat na dan, na kakšen interval ter kateri dan je najbolje objavljati? Poznate svoje sledilce in zares objavljate vsebino namenjeno njim? To je samo nekaj osnovnih vprašanj, ko se ukvarjate s pravili objavljanja, socialnega druženja in virtualnega mreženja.

Spoznali boste:

  • Poznavanje pravila 70:20:10
  • Načrtovanje objavljanja objav,
  • Elementi dobrih objav,
  • Tipi objav,
  • Formati oglasov,
  • Kdaj objavljati in količina objav na dan,
  • Kako do novih sledilcev.

Rezerviraj si mesto na webinarju

Družbena omrežja & »pravila igre«

torek, 26. 5. 2020 ob 10. uri

Cena: 60 EUR 10 EUR

Prijave  za webinar se zbirajo preko spletne plaftorme Sacret Life.