6 STRATEŠKIH PRISTOPOV ZA ISKANJE KARIERNIH PRILOŽNOSTI

Course Description

Ko iščemo karierne/poslovne priložnosti se dejansko lotimo prodaje svoje osebne znamke, takrat je vse odvisno od nas kako dobro se bomo znali predstaviti potencialnemu delodajalcu/poslovnemu partnerju in kakšen rezultat bomo poželi. Imate občutek, da so nekateri tradicionalni pristopi »Job Huntinga« že zdavnaj izgubili pomen? Ali veste kako povedati svojo zgodbo, da bo dovolj zanimiva in profesionalna za delodajalca? Se lotite iskanja zaposlitve kot marketinško kampanjo in si želite proces »huntinga« izboljšati?

 

Vas zanimajo odgovori na ta vprašanja? Potem se nam pridružite v prvi oktobrski Facebook LIVE oddaji v torek, 6. 10. 2020 ob 20. uri na TOP ŠTUDENT Facebook strani, ko bo v dobri družbi z Natašo Progar tokrat z nami Anja Žibert, novodobna ambasadorka zaposlitvene transformacije. 

Karierna pot jo je v zadnjih 15-ih letih vodila skozi različna področja v Sloveniji in v tujini. Od blizu je spoznala prodajne procese, marketinške strategije ter nazadnje tudi skrivnosti kadrovanja v različnih organizacijah. Odkar pomni jo v življenju spremljata dve stvari – prepričanje, da rešitev neke težave največkrat najdemo v malce drugačnem načinu razmišljanja (ko pogledamo problem z druge perspektive) in pa zaupanje v skupno dobro.

Večkrat se je znašla kot iskalec lastnih kariernih priložnosti in prav tako razume na kakšen način iščejo podjetja »novo zaposlene«. V teoriji ta medsebojni odnos že desetletja funkcionira brez težav. V praksi pa marsikje že dolgo ni več tako.

Zato je njen cilj, da na podlagi lastnih izkušenj in na podlagi povratnih informacij številnih posameznikov (in podjetij), ki jih je srečala v vseh teh letih, zgradi nov most med talenti in delodajalci, jih opolnomoči s koristnimi in uporabnimi informacijami, ki si jih sami očitno ne zmorejo/ne znajo izmenjati ter med njimi ustvariti dolgoročne sinergije.


KAJ BOSTE IZVEDELI:

– Zakaj je tako slaba odzivnost s strani delodajalcev na objavljena delovna mesta?

– Katere skupne točke imata iskanje kariernih priložnosti in marketinška kampanja?

– Kako poiskati »ciljno publiko« oziroma podjetje in položaj, kjer se želimo zaposliti?

– Na kakšen način se lotimo iskanja zaposlitve, da pridemo na zaposlitveni razgovor?


 

Vsak izmed nas ima določene talente. In od nas je odvisno na kakšen način (če sploh) bomo te talente razvijali.