POVEČAJTE PRODAJNI USPEH & NAPOLNITE DELAVNICE

Nazaj na Blog
Nadja_Nejc-scaled

POVEČAJTE PRODAJNI USPEH & NAPOLNITE DELAVNICE

Nadja_Nejc-scaled

Tokrat nam je odgovarjal na vprašanja – kako povečati prodajni uspeh in napolniti delavnice Nejc Volarič, priznani podjetnik, avtor, učitelj in Access Bars terapevt, NLP praktik, strokovnjak za prodajo na Amazonu, fotograf, statistik in nogometaš ter še bi lahko naštevali. Prav tako pa bi lahko rekli, da česarkoli se Nejc loti doseže uspeh. Če se tudi vi sprašujete, kako povečati prodajni uspeh, pridobiti nove “leade”, napolniti delavnice, kaj je pri promociji pomembno in tako dalje. Preberite odličen intervju, ki smo ga opravili z Nejcem Volaričem.

Vsi, ki smo kadarkoli že organizirali delavnice smo se vedno spraševali ali bomo prejeli dovolj prijav za izvedbo. Kateri je eden od glavnih razlogov, da so mesta na delavnici prazna?

Obstajata 2 razloga, eden je energijski, drugi pa marketinški. Energijski pomeni, da še vedno nismo čisto prepričani ali bi sploh želeli imeti delavnico, podzavestno nas je strah in posledično oddajamo takšno vibracijo. Z drugimi besedami, še vedno si nismo zared izbrali, da bi radi izvedli delavnico, za vse je potrebna izbira. Na tem mestu se lahko vprašamo vprašanje: Kaj bi bilo potrebno, da mojo delavnico napolnijo ljudje, ki jim bom v največji doprinos?

Drugi razlog pa je nepoznavanje sodobnih orodij marketinga, predvsem digitalnega, kot sta Facebook in Google oglaševanje. Z njima imamo dostop praktično do vsakega telefona. V kolikor znamo pravilno nastaviti oglase in privabiti ljudi na našo spletno stran, kjer imamo predstavljeno delavnico, potem imamo lahko prvo prijavo že skoraj takoj. V večini primerov pride do prve prijave že kar isti dan ali najkasneje drugi dan. Imel sem tudi primere, ko smo v 6 dneh napolnili 2 delavnici, samo s pomočjo Facebook oglasov in enostavne predstavitvene enostranske spletne strani.

NEJC_VOLARIC_
“Vision without execution is just hallucination.” ― Henry Ford

Če imamo premalo prijav, potem dogodek odpovemo? Če to novico sporočimo na spletu si s tem naredimo škodo? Kako lahko, kljub odpovedi dogodka, situacijo obrnemo sebi v korist?

Vedno slediš energiji. Načeloma delavnice ne odpoveš, če si predan temu kar delaš. Če res ni nobene prijave se vprašaš: Kaj moram spremeniti, da se bodo ljudje prijavili? Če pa precenimo, da delavnico odpovemo, jo pa tudi lahko. Moraš zaznati energijo in svoj notranji občutek. Tudi če je samo eden prijavljen lahko, da mu bo to spremenilo življenje, tebi pa za naprej kreiralo ogromno priložnosti, če gre recimo za vplivno osebo. Če pa zaznaš nasprotno, pa če imamo vsaj 4 prijave predlagam, da delavnico izvedemo, saj to požene energijo in kreira več za naprej. Z vsako izbiro se nekaj naučimo in povečamo zavedanje. Prav tako se urimo v naših sposobnostih nastopanja in predajanja znanja.

Koliko časa prej, pred delavnico je dobro začeti promocijo? Kaj je pri promociji najbolj pomembno?

Če gre za manjše delavnice do 30 ljudi in imamo zainteresirane ljudi na email listi in socialnih omrežjih je lahko samo teden do dva prej. Če pa želimo 300 ali več ljudi pa 3 mesece prej. Najbolj pomembno je, da se oglas pojavi pred ljudmi, ki so zainteresirani za naš dogodek. To lahko dosežemo na Facebooku in Googlu z oglasi.

“The way to get started is to quit talking and begin doing”. –  Walt  Disney

PODROBNOSTI O PRIPONKI Image filter None nejc-volaric-amazon-od-a-do-z-prakticni-seminar

Katera orodja so najbolj bistvena za uspeh, da dobimo zadostno število prijav?

Facebook oglasi, Google oglasi in pa dobro predstavljena ponudba na spletni strani. Poleg tega pa dobra energija in dober namen, to je ključno.

Če energijsko nismo odprti in nismo zmožni prejeti, potem bo prijav malo, kljub temi, da oglašujemo na Facebooku. Sam učim tudi tehniko Access Bars, to je tehnika 32 točk na glavi, ki te v 15 minutah popelje v theta stanje. S to tehniko se začnemo odpirati prejemanju energije iz vseh strani. V našem življenju se to potem pokaže predvsem kot življenje v sedanjem trenutku in več lahkotnosti in veselja.

Kogar zanima lahko preveri tukaj: https://www.nejcvolaric.com/access-bars-delavnica/

O čem uči tvoja »Workshop« formula? So udeleženci tega seminarja kmalu po udeležbi pričeli dobivati več prijav?

Uči enostavnega sistema v 3 korakih, kjer lahko vsak, ki ima voljo začne pridobivati prijave za delavnice ali povpraševanja za katerikoli posel. S pomočjo enostavne enostranske spletne strani in Facebook oglasov. Zadeve niso tako zapletene, problem pa je, da se veliko ljudi ne znajde v tem novem digitalnem svetu. Recimo s Facebook in Google oglasi in z vsemi nastavitvami, ki pridejo zraven.

Ko enkrat to razumemo in znamo nastaviti potem so to zelo močna orodja. S tem sistemom, lahko že naslednji dan dobiš prvo prijavo. V najslabšem primeri pa v nekaj dneh. Imamo primere, ko smo v 5 dneh pridobili 35 prijav.

Več informacij o Workshop Formuli je tukaj: https://www.nejcvolaric.com/workshopformula

Kateri so ključni koraki, ki jih je potrebno narediti na delavnici, da imamo za naprej zagotovljen posel?

Kvalitetno delavnico. Ljudem dati vrednost in jih opolnomočiti, da lahko kreirajo življenje, ki si ga želijo. Če imamo pa še kakšne napredne seminarje pa jim lahko ponudimo tudi to. Bil sem na velikih svetovnih seminarjih, kjer so samo prodajali, ampak to ni noben seminar, ampak plačaš za prodajno predstavitev. Sigurno na seminar tega podjetja ne grem več v življenju, ker jim ne zaupam več. Danes se prodaja izvaja na drugačen način, ljudje kupujejo veliko bolj energijsko, začutijo ali si iskren ali ne. Če želiš samo prodati potem to ne bo delovalo. Če pa deluješ energijsko potem pa ti sploh prodajati ni potrebno, ljudje bodo sami prišli k tebi na nov seminar, ker čutijo dobro energijo.

Katero znanje je »must have«, ko se lotimo izvajanja delavnic? Kako vprašati za priporočila, brez »cmoka v grlu«?

Digitalni marketing in poznavanje tematike, ki jo predajamo. Pa seveda pogum in dobra energija. Včasih si nekaj želimo, podzavestno pa se temu upiramo in svoj uspeh sabotiramo. Vprašaš in ne pričakuješ nobenega rezultata. Popolnoma ok ti je, če dobiš »ne«. Če pa boš navdušil ljudi ga bodo z veseljem dali.

“Some People Dream Of Success While Others Wake Up and Work Hard At It” – Napoleon Hill

Kako predstaviti izzive/problem, da se naša ciljna publika v tem prepozna in pride na naše aktivnosti? Lahko podaš kakšen primer?

To je najbolje narediti z osebno zgodbo preteklega udeleženca (ang. Testimonial), kjer pove kako mu je delavnica koristila oz. kakšen problem mu je pomagala rešiti. Najbole je, če je to vse skupaj posneto na videu. Predvsem pa na čim bolj jasen način predstaviti kakšne rezultate so dobili ti pretekli udeleženci. To najbolj privabi ljudi, ker se v teh zgodbah najbolj prepoznajo. Na primer z mojim sistemom Workshop Formula smo za podjetje V&D Zlato d.o.o., ki prodaja mesečno varčevanje v zlatu dosegli 11 novih povpraševanj v samo 3 dneh in če to povdarim potem to pove vse. Če pa mi stranka posname še video, kjer pove svojo zgodbo, potem pa je to še toliko bolj kredibilno.

_do_vec_prijav
Nazaj na Blog