5 nasvetov, kako s presno hrano do več energije, zdravja in boljšega počutja

Back to Blog

5 nasvetov, kako s presno hrano do več energije, zdravja in boljšega počutja

Čas branja: 3 minute

Kako lahko poenostavimo način prehranjevanja tako, da ohranimo njegovo KAKOVOST, dobimo več ENERGIJE, ZDRAVJA, VITEK STAS in se hkrati POMLADIMO?

5 koristnih nasvetov piše: Sabina Starina, mojstrica priprave presne prehrane, samostojna podjetnica in svetovalka za izboljšanje telesnega in umskega počutja, ki se prehranjuje na presni način 5 že let. 

1. Presna hrana kot del vašega vsakdana

Priporočljivo je, da je presna hrana temeljni vir vnosa hranilnih snovi v telo, in sicer vsaj 60 odstotkov celotne količine zaužite hrane dnevno. Primerna je za vsakogar, ki bi nadgradil svoje zdravje ali se bolj zdravo prehranjeval, bi izgubil nekaj kilogramov ali dosegel boljše počutje in več energije.

2. Uživanje žive hrane za boljšo presnovo

Presna hrana vsebuje žive encime, ki omogočajo presnavljanje hrane, da telo pridobi njena hranila. Več živih encimov kot ima hrana, ki jo zaužijemo, bolj ugodno deluje na našo presnovo in posledično na naše zdravje.

3. Sadje pred kuhano hrano

Sadje je dobro uživati na prazen želodec, pred kuhano in procesirano hrano. V kolikor se sadje zaužije po kuhanem obroku, pride do fermentacije ter napihovanja. Sadje se hitro prebavi, zato je bolje najprej zaužiti sadje in nato ostalo hrano.

4. Za občutek sitosti zaužijemo veliko količino

Sadje in zelenjavo lahko uživamo v velikih količinah. Vsebuje veliko vode zato z lahkoto začutimo kdaj smo siti. Daje nam več energije in se po njej počutimo bolj živahni in manj utrujeni.

5. Voda pred obroki

Kljub temu, da presna hrana vsebuje veliko vode, je pomembno piti vodo skozi ves dan. Najbolje je, da jo pijemo vedno pred obroki. Voda je nujna za normalno delovanje človeškega organizma, je topilo vodotopnih vitaminov in čisti ledvice.

Želiš prejemati znanje direktno od Sabine? Prijavi se na delavnico 12.6.2019.

PRIJAVA

Back to Blog